نفریت مزمن را تحت تاثیر قرار باروری؟
نوشته شده توسط : rshaole

نفریت مزمن را تحت تاثیر قرار باروریدر آغاز نفریت مزمن است آسان برای پیدا کردن نیست، بنابراین ما اغلب برای رفتن به بیمارستان برای آزمایش، زنان به خصوص باردار. و نفریت مزمن ممکن است جنین و زنان باردار خود را امن تاثیر می گذارد؟

کارشناسان توجه داشته باشید که نفریت مزمن فعال، نفریت مزمن با فشار خون شدید، نارسایی مزمن کلیه، زنان هستند مناسب برای باروری نیست، به عنوان بهبود برای درمان نفریت مزمن مهم است.

بارداری می تواند بیماری درمان به آرامی، و حتی بدتر از عملکرد کلیه به شدت کاهش خواهد یافت.

فعالیت نفریت مزمن و پروتئین در ادرار، در علاوه بر این، سلول های قرمز خون، سلول های سفید خون، کست، آزمایش خون می تواند در کاهش C3 مکمل دیده می شود وجود دارد، گفت که وضعیت ناپایدار، پاسخ ایمنی فعال، به گفته کارشناسان، باید با احتیاط در این است در دوران بارداری ممکن است به پیشرفت بیماری کمک می کند.

بیماران نفریت مزمن با macroalbuminuria، برای زنان باردار مناسب نیست، بارداری می تواند آلبومین سرم کاهش می یابد، که منجر به تورم شدید، افزایش حجم خون، فشار خون القاء شده و منجر به نارسایی قلبی.

فشار خون بالاتر از 2.0 / 13.3 کیلو پاسکال (PSI) [150/100 میلی متر جیوه است (میلیمتر جیوه)] در بیماران برای متخصصان باروری مناسب نیست تاکید است که این بیماران در معرض ابتلا به فشار خون بالا ناشی از حاملگی بارداری ممکن است به انسفالوپاتی فشار خون بالا، اکلامپسی، زایمان بچه مرده منجر هستند، همچنین می توانید به نارسایی احتقانی قلب، کلیه حاد منجر میزان شکست از خونریزی بعد از زایمان نیز بالا است. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک هستم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفریت مزمن,باروری ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: